تازه ها

استفاده اپل از NFC در سالنهای ورزشی و ارائه پاداش به کاربران اپل واچ

اپل یک برنامه جدید برای اپل واچ معرفی کرده است که در باشگاه هایی که  پرداخت NFC  دستگاه پوشیدنی و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، جوایز ویژه ایی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

 سالنهای ورزشی برای پیوستن به این برنامه موظف هستن پاداشهایی را برای کاربران اپل واچ داشته باشند همچنین باید برنامه ایی برای پیگیری افراد برای تناسب اندام خود، دیدن کلاسها و ورود به سالن ورزشیان را نیز داشته باشند.

آنها همچنین باید Apple Pay را بپذیرند ، و اگر تجهیزات قلبی را ارائه می دهند ، باید با GymKit سازگار باشد. GymKit که در سال 2017 راه اندازی شد ، به کاربران اپل واچ اجازه می دهد تا داده ها را با تجهیزات سالن های فعال با NFC همگام سازی کرده و سپس اطلاعات تمرین خود را در برنامه Activity در Apple Watch یا iPhone خود مشاهده کنند.

سازندگان تجهیزات سازگار با GymKit عبارتند از: Octane Fitness ، True Fitness و Woodway. از ژوئن سال 2019 ، حدود 50،000 قطعه تجهیزات مجهز به GymKit در 1500 مکان در 100 کشور جهان نصب شده بود.

CNBC گزارش می دهد ، عضویت در Apple Watch Connected برای سالن ورزشی رایگان است "تا زمانی که آنها معیارهای اپل را رعایت کنند." "شرکای راه اندازی عبارتند از: Basecamp Fitness ، نظریه نارنجی ، YMCA و Crunch Fitness.

در صوتیکه به اهداف از پیش مشخص شده خود برسید، Crunch به شما 3 تا 4 دلار در هفته اعتبار می دهد. اعتبارمربوط به صورتحساب ماه بعد، اعمال می شود. می توانید با کار کردن در داخل یا خارج از ورزشگاه به آن اهداف برسید.

"نظریه نارنجی برای هدف های خاص ، کارت های هدیه به اپل و نایک ارائه می دهد. Basecamp Fitness یک مدل GPS Watch Apple Series Series 5 را به شما ارائه می دهد که هزینه یکسال کامل برای کلاس ورزشی سه روز در هفته تان را پرداخات میکند.