تازه ها

Visa به بازرگانان اجازه استفاده از NFC برای پرداخت را میدهد

Visa از یک نرم افزار جدید به نام Tap to Phone  پرده برداری کرده است. این نرم افزار به بازرگانان امکان پرداخت بدون تماس از طریق NFC  تلفن همراه و بدون سخت افزار اضافی را امکانپذیر میکند.

این روش تا امروز در 7 کشور مورد استفاده قرار گرفته و بزودی پنج کشور دیگر نیز به این کشورها اضافه خواهند شد. با این روش میلیونها فروشنده در همه جای دنیا قادر به پذیرش پرداختهای بدون تماس با استفاده از تلفن همراه خواهند شد و مشتریان نیز تنها با استفاده از این فن آوری پرداخت خود را در چندثانیه انجام دهند.

شبکه پرداخت می افزاید: "در حالی که 40٪ از تولید ناخالص داخلی ملی در بازارهای نوظهور توسط فروشندگان خرد انجام میشود ، کمتر از 10٪ از این فروشندگان پرداخت های دیجیتال را می پذیرند."

وی گفت: "بسیاری از فروشندگان خرد مشاغل ثبت نامی ندارند و به طور متوسط یک تا سه کارمند دارند. موارد استفاده معمولی شامل کیوسک ، غرفه های خیابانی ، کامیون های مواد غذایی ، فروشگاه های پوشاک ، خدمات خود اشتغالی و حرفه ای است.

Visa معتقد است که Tap to Phone می تواند به این مشاغل كمك كند تا حاشیه فروش بیشترید اشته باشند و رفته رفته فروش خود را افزایش دهند.

ویزا می گوید: "ایجاد یک تراشه EMV ، به نرم افزار پیشرفته در داخل تلفن هوشمند ، همان امنیت پویا را ایجاد می کنید که درو طف معامله آرامش می بخشد که داده های آنها ایمن باشد."

کشورهایی که قبلاً در استفاده از این فناوری پیشگام بوده اند شامل: کانادا ، انگلیس ، اوکراین ، ترکیه ، کاستاریکا و مالزی بوده اند و در چند ماه آینده در لهستان ، اسپانیا ، ایتالیا ، نیوزلند و استرالیا اضافه خواهند شد.