تازه ها

اتصال شماره پلاک خودرو به آسان پرداخت پارکینگ برای مشتریان KBC

 بانک بلژیکی KBC دو سرویس جدید به برنامه بانکی تلفن همراه خود اضافه کرده است که به مشتریان امکان می دهد بطور خودکار برای پارکینگ اتومبیل و استخدام دوچرخه پرداخت خودرا انجام دهند.

کاربران می توانند پلاک شماره خودرو خود را به برنامه بانکی KBC Mobile پیوند دهند ، بنابراین هنگام استفاده از پارکینگ Q-Park ، پرداخت به طور خودکار انجام می شود. با نزدیک شدن به وسیله نقلیه و بلند شدن مانع ، یک دوربین در ورودی پارکینگ صفحه را می خواند. هنگامی که وسیله نقلیه خارج می شود ، صفحه دوباره خوانده می شود و حساب فعلی که به آن وصل می شود به طور خودکار با هزینه ای مناسب پرداخت می شود.

مشتریان همچنین می توانند بدون نیاز به تنظیم حساب کاربری جداگانه با ارائه دهنده خدمات ، Olympus Mobility ، از این برنامه برای اجاره دوچرخه اشتراکی از Blue-bike یا Velo Antwerpen استفاده کنند.

سایر خدمات شخص ثالث که به برنامه موبایل KBC اضافه می شوند شامل شروع جلسه پارکینگ اتومبیل و پرداخت از طریق خدمات 4411 پارکینگ ، پرداخت صورتحساب رستوران و کوپن های اکو در کارت Monizze و پرداخت بلیط حمل و نقل است.

کارین ون هوک ، مدیر کل تحول دیجیتال KBC در بلژیک میگوید: این دو سرویس اضافی جدید، بار دیگر باعث صرفه جویی در وقت مشتریان می شوند. فقط کافی است شماره پلاک خود را یک بار به پارک اختصاص دهید تا در هر زمان به راحتی پارک کنید. یا دوچرخه  را در آخرین لحظه اجاره کنید. وی همچینین اضافه کرد: بیش از یک میلیون مشتری از KBC Mobile استفاده می کنند و حداقل روزی یک بار وارد سیستم می شوند.

خدمات اضافی شخص ثالث که از سال گذشته از طریق برنامه KBC Mobile ما در دسترس هستند ، به این واقعیت کمک می کند که مشتریان بدون نیاز به نصب یک برنامه جداگانه ، بتوانند از آنها استفاده کنند.

کارین ون هوک ، مدیر کل تحول دیجیتال KBC  از "ارقام مربوط به پایان فوریه 2019 صحبت می کنند: 181،000 پارک در پارکینگ ، 182،000 بلیط حمل و نقل عمومی و 60.500 بلیط قطار  از طریق SNCB  انجام شده است.