تازه ها

هیوندای کلیدهای اتومبیل را با برنامه تلفن هوشمند و NFC جایگزین می کند

Hyundai Motor Group به رانندگان این امکان را می دهد تا به جای کلید فیزیکی  با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند و NFC به ماشین خود دسترسی یابند و آن را با استفاده از یک برنامه راه اندازی کنند. این فناوری قرار است در اتومبیل های جدید هیوندای و کیا که در اواخر امسال به مرحله تولید می رسد ، قرار داده شود.

کلید دیجیتال در یک برنامه از طریق تلفن همراه مالک دانلود و نصب می شود.  تلفن توسط reader NFC که در درهای راننده و سرنشینان اتومبیل نصب شده اند ، به عنوان یک وسیله مجاز شناخته می شود.

یک آنتن اضافی در داخل پد شارژ بی سیم در کنسول مرکزی خودرو نصب شده است و با قرار دادن یک تلفن که از قبل تعریف شده،  بر روی آن ، کلید دیجیتالی را مشخص می کند. با فشار دادن دکمه شروع / توقف ، این امکان را می دهد تا ماشین روشن شود.

هر کلید را میتوان برای 4 کاربر تعریف کرد. تنظیمات خودرو مثل موقعیت صندلی و وضعیت آینه ها و چرخ ها به صورت بی سیم، همراه با موقعیت مکانی خودرو  همگی در به صورت اتوماتیک تنظیم میشوند.

همچنین میتوان برای کاربران سطوح مختلف دسترسی تنظیم کرد و زمینه را برای اشتراک و اجاره خودرو فراهم کند. در این موارد ، کلید دیجیتال از طریق برنامه تلفن هوشمند به کاربران منتقل می شود ، بنابراین نیازی به ملاقات شخص و راننده به صورت حضوری نیست.

هو یو ، رهبر گروه گروه توسعه الكترونیكی هیوندای موتور می گوید: "  طیف بسیار گسترده ای از مشتریان آینده هیوندای از قابلیت کلید دیجیتال بهره خواهند برد ، همچنین می تواند طرح های جدید و ابتکاری را برای به اشتراک گذاری وسایل نقلیه فراهم کند." "