تازه ها

نحوه اتصال چند مانیتور بصورت بی سیم با استفاده از ProCast

در هفته های اخیر EZCat جدیدترین فناوری اشتراک گذاری تصاویر را برای کنفرانسها و جلسات کاری ارائه داده است. آخرین دانگلهای EZCast Pro II  با همراهی ProCast app به ارائه میرور کردن همزمان چند صفحه نمایش منجر شده است.

با استفاده از EZCast Pro app شما میتوانید همزمان 4 صفحه نمایش را میرور کرده و با استفاده از عملکرد Host control به مدیریت نمایش صفحات بپردازید.

همچنین EZNote نیز بشما اجازه میدهد در هنگام ارائه تصاویر بتوانید بروی تصاویر نت برداری کنید.

 

 

 

امکان اتصال چند مانیتور با دانگلهای EZCast Pro II   و  ProCast app

EZCast Pro Dongle II  با پشتیبانی صفحه نمایش و ویدئو تا 4K ارتقا یافته نسخه قبلی خود است.

پشتبانی 802.11ac 5GHz باعث بهبودی ثبات سیگنالها بطور وایرلس نسبت به رابطهای قدیمی 2.4GHz شده است و درنتیجه تصاویر و فیلمها را سریعتر و بهتر ارائه میدهد.

 در حال حاضر ProCast app تنها از آخرین نسخه Pro Dongle II برای ارائه میرورینگ چند تصویر بطور همزمان، پشتیبانی میکند. با استفاده ازاین دانگل و app دیگر نیازی به سیم کشی های فروان و پر هزینه نیست.

تنها کافیست Pro Dongle II را به هر کدام از مانیتو، پروژکتور و تلویزیون مورد نظر خود متصل کرده و شروع به کپی کردن صفحه نمایشها از لپ تاپ خود به دو یا چند مانیتور بصورت بی سیم کرده و همزمان پاورپوینتهای خود را روی تلویزیون ها و صفحه نمایشهای مختلف نمایش دهید.

این روش میتواند در اتاقهای کنفراس، ویدیو کنفرانسها، و سالنهای پذیرایی و سالنهای سخنرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

پشتیبانی EZCast Pro app برای داشتن جلساتی پربارتر

EZCast Pro app همچنان توسعه داده میشود تا Pro Dongle II  بهترین دانگل وایرلس انتقال تصویر باقی بماند، به این معنی که شما میتوانید با هر کدام از دستگاههای هوشمند Windows, MacOS, Android, iOS بطور بیسم ارائه آسانی داشته باشید.

عملکرد splitscreen  و host control  در EZCast Pro app کنترل جلسات را به دست شما میدهد و با قابلیت EZNote به شرکت کنندگان اجازه میدهد مشارکت بیشتر و در نتیجه جلسات کارآمدتری را داشته باشند.