تازه ها

Mooi برای اثبات اصالت طرحهای مبلمان خود برچسب های NFC را به آنها اضافه می کند.

برند طراحی داخلی Moooi با اضافه کردن یک برچسب NFC با امنیت بالا و طراحی شده به تمام محصولات خود ، به مشتریان این اطمینان را می دهد که آنها می توانند بدون ترس از جای جعلی بودن،یک محصول رسمی Moooi را خریداری کنند.

این برند می گوید:  فرایند طراحی ، تولید و بازاریابی یک طرح معتبر وجدید به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد.

اما باتوجه به تولیدات کپی که هرروزه رواج بیشتری میگیرد، انبوه زیادی از محصولات کپی با کیفیتی پایینتر و قیمتی ارزانتر روانه بازار شده است. باتوجه به اینکه در همه کشورها با توجه به قوانین آنها کپی غیرقانونی محصولات پیگرد قانونی خاصی ندارد، موجب هدر رفتن سرمایه طراحان برندهای اصلی میشود.

وی گفت: Mooi متوجه شد بجای مبارزه با نسخه های کپی، بهتر است راه هوشمندانه تر و بروزتری را برای صحت و اعتبار سنجی برند خود انتخاب کند. در این روش جدید، محافظت از طرحهای برند با فناوری هوشمند است و درواقع منبع خوبی برای محافظت از تولیدات و در واقع سرمایه برند است  و شکل آن دقیقا شبیه به یک دکمه است.

 

 

این دکمه از پیام های Secure Unique NFC (SUN) استفاده می کند تا یک پیام اثابت اصالت ایجاد کند که هر بار که توسط یک دستگاه iOS یا Android دارای قابلیت NFC استفاده می شود ، به یک URL منحصر به فرد تبدیل می شود.

دستگاه شما NFC URL منحصر به فرد را می خواند ، آن را برای تأیید به سرور ارسال می کند ، نتیجه تأیید را بازیابی می کند و اگر این کالا معتبر باشد ، یک تصویر تأیید شده با طراحی Moooi را روی صفحه دستگاه نمایش می دهد.

Moooi می گوید: "این دکمه یک ابرقهرمان در حوزه تکنولوژی با فناوری NFC است که هر طراحی Mooi  را همراهی می کند." " ممکن است اندازه آن کوچک باشد ، اما اجازه ندهید که اندازه آن شما را فریب دهد زیرا دقیقا هویت منحصر به فرد طراحی و اثبات اصالت را مشخص میکند