راه حل ها

اعتبارسنجی ابزارهای استریل لیزاسیون در آزمایشگاه ها

از کشف DNA و پنی سیلین گرفته تا اشعه ایکس و مایکروویو ، آزمایشگاه ها نقطه شروع برخی از بزرگترین پیشرفت های علمی است. با پیشرفت فناوری ، پشت هر دانشمند بزرگی مجموعه ابزارهای استثنایی پیدا خواهید کرد.

برای اطمینان از به خطر افتادن آزمایشات ، از داده های ثبت شده در محیط آزمایشگاهی وبرای حفظ شرایط محیطی مناسب از اتوکلاوها وسایر ابزارهای گندزدایی آزمایشگاهی استفاده می شود.

برای اعتبار سنجی انواع روشهای گندزدایی که برای از بین بردن باکتریها و جلوگیری از عفونت استفاده میشوند از دیتالاگرها که در مقابل گرمای شدید یا سرمای مقاوم هستند استفاده میشود. این دیتالاگرها برای نظارت بر دما و رطوبت آزمایشگاه ها، یخچال، فریزر و واحدهای ذخیره سازی را فراهم میکند.

دستگاه دیتالاگر آنلاین  دما و رطوبت ایده پردازان با استفاده از شبکه GSM و یا WiFi بر روی بستر اینترنت به سرورهای ایده پردازان متصل شده و به صورت آنلاین اطلاعات ایستگاه را به سرور مرکزی منتقل می نماید. علاوه بر این دستگاه دارای حافظه داخلی است و در صورت قطع شدن ارتباط با سرور می تواند تمامی اطلاعات را بر روی حافظه به مدت 1 ماه ذخیره کند و بعد از برقراری مجدد ارتباط اطلاعات را به سرور منتقل نماید ، ارسال هشدار در صورت خروج از محدوده دمایی و رطوبتی تعریف شده به اپراتور (تا 5 نفر) موجب آرامش خاطر کاربر برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات می شود و به محض دریافت هشدار میتوانند اقدامات لازمه را انجام دهند.

همچنین در صورت قطع برق محیط ، دستگاه با ارسال پیامک و تماس تلفنی اپراتورها رو در جریان قرار میدهد تا نسبت به انجام اقدامات ضروری آگاه شوند.

 با توجه به دقت بالای دستگاه های دیتالاگر (ترموگراف) تولیدی ، امکان ارائه گواهی کالیبراسیون در محدوده دمایی و رطوبتی مورد وجود دارد.