آموزش ها

7 راه برای تجربه بهتر میرور کردن در صفحه نمایش با EZCast app

روش میرور کردن تصاویر در ایزی کست بشما کمک میکند تا محتوای ویدیویی بهتری را در تلویزیون مشاهده کنید. ممکن است قبلا با دانگلهای EZCastکه از طریق پورت HDMI را به تلویزیون خود وصل کرده اید آشنایی داشته باشید.

 

اما بطور کامل از امکانات EZCast app برای اندروید و ایفون آشنایی نداشته باشد. EZCast app با امکاناتی مختلف یک مرکز رسانه ایی کامل برای سازماندهی ویدیو و تصاویر در تلفن هوشمند شماست.

دراین مقاله با تمام ویژگی های کلیدی EZCast app آشنا میشویم تا تجربه میرور کردن بهتری را داشته باشید.

EZChannel برای مرور فیلم های آنلاین در یک مکان

EZChannel به گونه ای طراحی شده است که به شما در مرور فیلم های آنلاین کمک می کند و آنها را در یک پلی لست شخصی قرار می دهد. با ایجاد یک حساب  EZChannel می تواند ویدیوها را به شما پیشنهاد بدهد ، پلی لیست شخصی ایجاد کند ، همچنین پلی لیست خود را به دانگل EZCast وصل کند تا در هنگام راه اندازی به پخش خودکار بپردازد.

 

 

Music feature به شما امکان می دهد آهنگ ها را با استفاده از اسپیکرهای تلویزیون پخش کنید

با پخش آهنگ در تلویزیون خود می توانید به سیستم صوتی متصل ب تلویزیون خود متصل شده و از لذت شنیدن موسیقی در اتاق نشیمن خود بهرمند شوید.

 

 

با استفاده از Video feature تصاویر را در صفحات بزرگتر ببنید و از چشمان خود محافظت کنید

بطور معمول همه ما چند فیلم در گوشی تلفن همراه خود داریم که در حال حرکت، هنگام سفر ،در کافی شاپ یا هر زمان که امکان باشد چند دقیقه ازآن را تماشا میکنیم. این روش یه راه خوب برای سرگرمی است اما همچنین راهی مطمئن تر برای آسیب رساندن به گردن شماست. با استفاده Video feature، هرجا که به تلویزیون دسترسی داشتید میتوانید تلفن خودرا به تلویزیون وصل کرده و ویدیو را در صفحه نمایش بزرگتر ببینید.

 

 

Photo برای دیدین تصاویر تلفن همراه در تلویزیون

با تبدیل شدن تلفن همراه به عنوان وسایل درجه یک زندگی، همه ما خاطرات خود را بعنوان عکس در تلفن خود ثبت میکنیم. آیا لذتبخش تر نیست که لحظات شیرین زندگی خود را در صفحه نمایشی بزرگتر ببینیم؟ با استفاده ازاین ویژگی، تصاویر میتوانند باتوجه به سایز صفحه نمایش تلویزیون تغییر کنند.

 

 

Camera function بعنوان یک دوربین مداربسته مناسب استفاده کنید

استفاده از دوربین مداربسته یکی از روشهای خوب برای آموزش است. Camera function  به شما امکان می دهد تا روی یک شیء سه بعدی بزرگنمایی کرده و منظره را از طریق تلویزیون نشان دهید ، این یک روش عالی برای نمایش جزئیات اشیاء در کلاس است.

 

 

گشت و گذار اینترنتی در صفحات بزرگ از طریق Web

از آنجا که بیش از 52.2٪ از صفحات وب جهانی به تلفن های همراه ارائه می شوند مشاهد این صفحات در تلویزیون لذتبخش نیست؟  اگر می توانید از ویژگی وب برای مرور اینترنت و مشاهده نتایج در تلویزیون استفاده کنید ، تجربه ای جدید در وبگردی را بخود هدیه میدهید.

 

 

Cloud Storage برای مرور رسانه ها در تلویزیون

یک روش خوب برای داشتن رسانه قابل حمل ذخیر ویدیو و موزیک ها در Cloud Storage است. برنامه EZCast با Dropbox و Google Drive یکپارچه شده است ، بنابراین می توانید فایلهای خود را همگام سازی کرده و در هرمکان از دیدن انها لذت ببرید.