آموزش ها

آموزش نحوه انتقال صفحه نمایش در ویندوز 10

با توجه به سئوالات فراوان کاربران گرامی در مورد نحوه انتقال تصویر در ویندوز ، به خصوص ویندوز 10 ویدئویی آموزشی آماده شده است تا به شما دو روش موجود در ویندوز 10 را نشان دهد .

در روش اول ، از طریق معمول و با نصب نرم افزار ای زی کست بر روی کامپیوتر و برقراری اتصال به دانگل EZCast به راحتی با زدن گزینه میرور در نرم افزار میتوانید صفحه نمایش را منتقل نمایید .

در روش دوم که از ویندوز 8.1 به بعد قابلیت میرور کردن صفحه نمایش در ویندوز  (همانند cast screen در اندروید و airplay در IOS ) اضافه شده است ، شما بدون استفاده از نرم افزار EZCast میتوانید صفحه نمایش را به روی تلویزیون یا پروژکتور تنها با استفاده از دانگل های EZCast منتقل نمایید .

البته برای روش دوم دانگل باید در حالت EZMirror  برود ، که یا باید از داخل نرم افزار این کار را انجام دهید و یا یکبار در تنظیمات دانگل رفته و حالت مود کاری دانگل را بر روی ezmirror قرار دهید ، بدین ترتیب هر موقع دانگل روشن شود به مدت 2 دقیقه در حالت EZMirror می رود و میتوانید بدون نرم افزار به آن متصل شوید ، اگر در طی دو دقیقه این اتصال برقرار نشود ، دانگل به حالت عادی کاری خود باز می گردد .

شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت میکنم .