تازه ها

لیست کامل تلفن های سازگار با NFC در سال 2019

بازاریابان Avantgarde خیلی زود به پتانسیل بالای فناوری NFC در پرداختهای بدون کارت پی بردند. داشتن قابلیت NFC درواقع مانند یک دستیار فروشگاه هست که میتواند مدت زمان انتظار خرید را بریا مشتریان کاهش دهد.

NFC  جذابیت بالایی برای صاحبان فروشگاهها و مراکز خرید دارد چرا که برای استفاده از آن نیاز به نصب و راه انداز برنامه اضافه ایی وجود ندارد و جدیدترین تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون ها از برچسب های NFC شخص ثالث پشتیبانی می کنند.

آیا آیفون من می تواند تگ های NFC را بخواند؟

تمام آیفون ها به امکان استفاده از NFC برای پرداخت با استفاده از کیف پول اپل مجهز شده اند. آیفون 6 و بالاتر می توانند برچسب های NFC را با یک برنامه بخوانند و آخرین آیفون ها - iPhone XS ، XS max و XR می توانند برچسب های NFC را بدون نیاز به بارگیری یک برنامه بخوانند.

در اینجا لیست کاملی از آیفون های سازگار با NFC وجود دارد:

 

 

تلفن های هوشمند Android که می توانند NFC را اسکن کنند

جدیدترین تلفن های هوشمند اندرویدی می توانند NFC را بدون برنامه اسکن کنند اما برخی مدل های قدیمی تر از NFC پشتیبانی نمی کنند.

در اینجا لیست کاملی از تلفنهای هوشمند آندروید سازگار NFC وجود دارد –

 

 

سازگاری NFC با تلفن های هوشمند در سال 2019

آخرین حرکت اپل که جدیدترین آیفون ها را قادر می سازد بر روی برچسب های NFC بدون برنامه اضافی ضربه بزنند ، بیانگر این است که آینده NFC چگونه است. لیست فروم تلفن های هوشمند که از NFC پشتیبانی می کنند ، روز به روز در حال رشد است و براساس فروم NFC ، بیش از 2 میلیارد دستگاه فعال NFC در سراسر جهان وجود دارد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که بازار NFC طی 10 سال آینده 17.9 درصد رشد خواهد کرد و تا سال 2025 به ارزش 50 میلیارد دلار خواهد رسید.