تازه ها

سرویس NFC برای Carrefour غول سوپر مارکت

در واقع این روش، یک راه حل اختصاصی برای دستگاههای اندروید است که در حال حاضر در 3000 فروشگاه در فرانسه و همینطور در سایر خرده فروشان سراسر جهان که پرداخت بدون تماس (  contactless payment ) در آنها امکانپذیر است،  قابل استفاده است. این فن آوری همچنین پاسخگوی نیاز مشتریانی است که هرروزه بطور فزاینده در حال افزایش هستند.

پس از  Apple Pay که در ژوئن 2016 در فرانسه راه اندازی شد،"Carrefour Pay" بخشی از ادامه این مسیر برای افزایش روشهای پرداخت از طریق تلفن همراه برای مشتریان است. Carrefour Pay یک راه سریع، آسان و بدون محدویت است. مشتریان میتوانند ازاین روش در همه فروشگاههایی که به تکنولوژی nfc برای پرداخت بدون تماس مجهز هستند بهره ببرند. این روش در حال حاضر برای مشتریانی که از کارتهای  PASS MasterCards  یا  C-Zam cards استفاده میکنند در 3000 هزار فروشگاه در فرانسه و سایر فروشگاههایی که به سیستم پرداخت بدون تماس مجهز هستند، قابل استفاده است.

"Carrefour Pay” از طریق اپلیکیشن تلفن همراه  Carrefour&Moi قابل دسترسی است. همچنین دارای کارت باشگاه مشتریان و کارت تخفیف است که این برنامه مدیریت آنها را آسان تر میکند.

این سرویس بطورمشتری مدارانه  طراحی شده است. بطور کلی این فناوری باعث کوتاه شدن زمان انتظار در صف خرید شده که تجربه جدیدی برای مشتریان خود را بهمراه دارد. استفاده ازاین فناوری بسیار ساده است،

در ابتدا مشتریان نیاز به تلفن اندوریدی دارند که به فناوری nfc مجهز است، سپس تنها باید برنامه “Carrefour&Moi” را بطور رایگان از Google Play دانلود کنند. سپس به بخش "پرداخت موبایل من" میروند و بانک خود را تعریف کرده و تلفن همراه خود را از حالت قفل خارج کرده  و کد تایید که از طریق پبامک برای شما ارسال میشود را وارد کنند. پس ازآن با قرار دادن گوشی خود در بالای ترمینال پرداخت میتوانید کوپن های تخفیف و سایر مزایای باشگاه مشتریان را مشاهده و از آن استفاده کنید و پرداخت خود را انجام دهید.