تازه ها

ارائه دستگاه کنترلر RGB با تلفن همراه

از امروز بالاخره محصول RGB کنترلر ایده پردازان آماده ارائه به بازار شد .

همکاران و مشتریان گرامی می تونند اون رو به صورت تلفنی و یا از طریق فروشگاه اینترنتی فن کده سفارش بدهند.

البته این دستگاه باید خیلی وقت پیش ها آماده می شد ، اما به دلیل درگیری های کاری در دیگر پروژه ها ، تا به امروز به تعویق افتاد .

حالا این دستگاه بلوتوث RGB کنترلر چی هست ؟

اگر به بازار الکترونیک یا روشنایی سر زده باشید ، حتما نوارهای ال ای دی چند رنگ یا به اصطلاح RGB نواری ها رو دیدید .

از این نوارها در تزیین نما کاری های ساختمان و همچنین داخل ساختمان در داخل کناف و سقف های کاذب به جهت افزایش زیبایی استفاده می کنند .

همینطور بعضی از دوستان عشق ماشین برای تزیین خودرو ، نور کف خودرو یا برای روشنایی زیر پایی داخل ماشین از اون بهره می برند .

به طور معمول و چیزی که در بازار هست ، کنترلر این دستگاه ها چینی هست ، و دارای یک ریموت مادون قرمز هست ، که برای استفاده و تغییر نور باید همیشه این کنترل را نزدیک خودتون داشته باشید .

کاری که بچه های ایده پردازان انجام دادند ، این هست که یه کنترلر جدید از نو طراحی و به جای استفاده از مادون قرمز از یک ماژول بلوتوث استفاده کردند .

و برو بچه های برنامه نویس هم یه اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی ساختند ، تا کاربران به راحتی بتونند با نصب برنامه بر روی گوشی های خودشون ، در هر لحظه اقدام به کنترل نور و همینطور حالت نمایشی اون ها بکنند .

این یعنی هم استفاده از تکنولوژی های جدید و افزایش کاربرد گوشی های تلفن همراه و هم خلاص شدن از دردسر گم شدن و گشتن دنبال ریموت های مختلف موجود در خونه ها .

توضیحات بیشتر در مورد این محصول در این صفحه موجود هست .

البته این پایان کار نیست و به یاری خدا تا پایان سال دو مدل دیگه از این دستگاه با امکانات متنوع و کاربردهای بیشتر توسط ایده پردازان عرضه میشه .

ازینکه همراه ما هستید متشکریم .